add to cart logo

סילבוס קורס מנהלי איקומרס VOD

מטרת הקורס:

להכשיר מנהלי איקומרס לבנות ולנהל חנות אינטרנטית הבנויה בWordpress. להקנות לתלמידים ידע שימושי אשר מתאים להשתלבות בשוק העבודה כמנהלים של אתרי האיקומרס של החברות במשק, להציע את שירותיהם כעצמאים או לבנות ולנהל חנות עבור כל רעיון עסקי שאותו ירצו לפתח.

 

עם מה תצאו מהקורס?

  • ליווי שבועי בשידור חי עם מרצה הקורס למענה על כל שאלותיכם בזמן הלמידה ולאחריה. התקיימו לפחות 5 מפגשים ממועד רכישת הקורס.
  • חנות אינטרנט שלכם שניתן לבצע בה עסקאות ושתוכלו להציגה בתיק העבודות שלכם
  • מומחיות בהקמת חנויות אינטרנט בתשלום עבור עסקים ללא חנות אינטרנטית
  • הבנה על תהליכים שהקונים עוברים באתר ודרכים לשימור עתידי שלהם
  • כלים להתקבל לעבודה כשכירים בחברות והארגונים הגדולים במשק ולנהל חנויות גדולות
  • ידע בשיווק דיגיטלי מותאם לחנויות אינטרנט ובכלי השיווק שאיתם עובדים החברות הגדולות
  • ידע בניתוח דאטה של חנויות אינטרנט ושיפור המכירות בעקבות הנתונים
  • ליווי בקבוצת וואטסאפ סגורה במהלך הקורס ואחריו = אתם לא לבד!
  • גישה לשיעורי הקורס המוקלטים בשרת למשך שנה – פספסתם שיעור או צריכים להיזכר? זה כאן עבורכם

 

בונוסים שלא תקבלו באף מקום אחר!

    • שיווק גרילה: איך להביא בחינם בעלי עסקים שיבנו אצלכם חנות אינטרנט 
    • איך להתקבל לעבודה בארגונים מובילים במשק + 3 הדגשים לראיון עבודה מוצלח
    • כל הטעויות שעשיתי בדרך כדי שאתם לא תטעו בתחילת דרככם

מבנה הקורס

שיעור

פרק

תוכן השיעור

1

בניית החנות האינטרנטית

שיעור פתיחה והיכרות – מבוא למסחר, מבוא לאתרי אינטרנט, שרת, דומיין, התקנת וורדפרס על השרת שתקבלו בקורס.

2

בניית החנות האינטרנטית

איפיון חנות אינטרנט – כיצד עושים איפיון לחנות אינטרנטית חדשה, מבוא למחקר מילות מפתח ב-Google כדי לתכנן את החנות שתקודם במנוע החיפוש. התקנת ווקומרס ותוספים בחנות החדשה.

3

בניית החנות האינטרנטית

מוצרים – הבנה אסטרטגית של עמוד המוצר. היכרות עם יכולות המערכת, מוצרים פיזיים, דיגיטליים ומוצרי שותף. כיצד נראה דף מוצר מוכר. בניית קטגוריות ותכונות לשימוש המוצרים.

4

בניית החנות האינטרנטית

מוצרים – צלילה טכנית לעומק, עריכת והעלאת מוצרים מסיבית = חסכון אדיר בזמן והשקעה.עיצוב עמוד הבית – עיצוב עמודי קטגוריה ועמודים סטטיים בחנות.

5

בניית החנות האינטרנטית

בניית מעטפת החנות – מסננים בעמודי הקטגוריה, עיצוב עמוד המוצר, תפריט Mega-Menu, ותכנים דינמיים בעמודי העגלה והתשלום.

6

ניהול החנות האינרטנטית

ניהול איקומרס – אקסל מנהלי איקומרס, חישוב שולי רווח, מחקר מתחרים, תמחור ומעבר על הנתונים שאתם חייבים להכיר כמנהלי איקומרס.

7

ניהול החנות האינרטנטית

לוגיסטיקה וסליקת אשראי – משלוחים ויישום באתר כולל הנחות במשלוח לפי ערך הסל. שיטות מכירה כמו דרופ-שיפינג והדפסה לפי מכירה (POD), סליקת אשראי כולל חיבורי One Touch Payment.

8

ניהול החנות האינרטנטית

חיבוריות – חיבור האתר ל-Google Tag Manager, חיבור ל-Google Analytics 4. חיבור האתר למדידה ע"י מפות חום. התקנה מקצועית הכוללת את כל אירועי האיקומרס לניהול נוח בעתיד.

9

שיווק דיגיטלי

Google Ads -התקנת חשבון מודעות של Google, חיבור החשבון לכל פלטפורמות המדידה והמעקב, כיצד לקבוע תקציב לפרסום בגוגל?

10

שיווק דיגיטלי

Google Ads – יצירת קמפיין Shopping, יצירת קמפיין חיפוש, יצירת קמפיין יוטיוב, יצירת קמפיין GDN רימרקטינג דינמי.

11

שיווק דיגיטלי

אנליטיקה ומדידת נתונים –  Google Analytics 4 – היכרות מעמיקה וניתוח נתונים מותאמים לאיקומרס. זיהוי מגמות וזיהוי כסף ששוכב על הרצפה. בניית דשבורדים למנהלי איקומרס.

12

שיווק דיגיטלי

מבוא קידום אורגני SEO לחנות איקומרס – מחקר מילות מפתח מקיף, ON-PAGE-SEO פעולות להתאמה מיטבית של האתר למנוע החיפוש של גוגל.

13

שיווק דיגיטלי

קידום אורגני SEO לחנות איקומרס – מחקר מילות מפתח מקיף, ON-PAGE-SEO פעולות להתאמה מיטבית של האתר למנוע החיפוש של גוגל.

14

שיווק דיגיטלי

פרסום ממומן Meta Facebook + Instagram אסטרטגיית פרסום נכונה לאיקומרס, היכרות טכנית עם מערכות הפרסום. כיצד תדעו שמשרד הפרסום עושה עבודה נכונה בקידום האתר! 

15

שיווק דיגיטלי

פרסום ממומן Meta Facebook + Instagram אסטרטגיית פרסום נכונה לאיקומרס, היכרות טכנית עם מערכות הפרסום. כיצד תדעו שמשרד הפרסום עושה עבודה נכונה בקידום האתר! 

16

שיווק דיגיטלי

דיוור, SMS, WhatsApp ואוטומציות  – אף אחד לא נוטש עגלה אצלנו! כיצד להחזיר ולהפוך מבקרים מתלבטים לרוכשים מרוצים וממליצים. מגוון אסטרטגיות להחזרת הלקוחות דרך מערכת הדיוור.

17

יישום הלמידה ודרכי הצלחה

יישום בעולם המקצועי – 3 דרכים לבלוט עם קו"ח שלכם מעל האחרים, איך אני מביא לקוחות חדשים מבלי להוציא שקל על שיווק, איך שולחים הצעת מחיר ללקוח ומעבר על מסע לקוח בעסק שלכם, הסכמים ואותיות קטנות שבהם אני משתמש כדי לבטח את התשלום עבורי.
סיום: דברי תודה ויציאה לדרך. תקשורת לאחר הקורס = אתם לא לבד 🙂

  • Add To Cart שומרת לעצמה את הזכות לשינוי בתוכנית הלימוד של הקורס בהתאם לשיקוליה ולצרכיה המשתנים של התעשייה.
לפתיחת הצ'אט
1
אני זמין לשאלות
הייי לך
איך אפשר לעזור?