קידום ממומן באינטרנט

קידום בתשלום בפלטפורמות הרשומות מטה
באינטרנט ניתן לבחון נתונים בזמן אמת ולדייק את המודעה לקהל

פרסום ממומן ברשתות חברתיות

עיצוב גרפי ומספר טלפון מקשר כלולים בכל חבילת פרסום שתרכשו

קידום ממומן בפייסבוק:

עסקים רבים מצטרפים לפרסום בפייסבוק עצם הפוטנציאל הגלום בפרסום. ניתן לעקוב אחר האינטראקציה של הלקוחות עם המודעות שלנו בתוך הפייסבוק והן מחוצה לו בעזרת קוד פיקסל.

פייסבוק מציעה למפרסם (המקצועי) להגיע לקהל לקוחות מדויק ביותר. ניתן לבצע שיווק חוזר בקלות ולבנות קהלים דומים לרשימות דיוור שצברתם. לאחר זמן מה שהמודעה שלכם באוויר אנו מבצעים שיפור ביצועים על פי הנתונים (אופטימיזציה). ניתן לפרסם לפי שעות וימים קבועים מראש.
הקמפיינים הבולטים בפייסבוק:

  • איסוף לידים 
  • תנועה לדף אינטרנט
  • המרות (קניית מוצר או שירות)
  • העלאת מודעות למותג

יתרונות הפרסום בפייסבוק:

  1. לרוב אין צורך באתר אינטרנט או דף נחיתה, ניתן לקבל תוצאות יפות ללא שום נכס קיים
  2. ויראליות– היכולת של המשתמשים לשתף את מה שאנו מפרסמים
  3. בחירת קהל לפי גיל, מין, תחומי עניין, קבוצות, מיקום
  4. מעקב מדויק אחר פעולות הלקוחות בפייסבוק ובחוץ
  5. יצירת קהלים מותאמים אישית, קהלים דומים ורימרקטינג

חסרונות הפרסום בפייסבוק:

  1. הלקוחות לא מחפשים אתכם. הם בפייסבוק בשביל ההנאה
  2. אין שירות לקוחות בפייסבוק וישנם המון חוקים לציית להם בפרסום. כך שלא מעט פעמים חשבונות נחסמים לימים ללא התראה מוקדמת.

" אנהל עסק בלי פרסום ביום שבו אנהל עסק בלי עובדים."

ג'ון וונאמייקר

בשנת 2004 הקים מארק צוקרברג רשת חברתית לתלמידי הרווארד. שבמהרה נהפכה לרשת חברתית של אוניברסיטאות ארה"ב. תוך קצת פחות מעשור הרשת מנתה מיליארד חברים. במתמטיקה הקפיצה של פייסבוק והרשתות החברתיות מתוארת בקצב אקספוננציאלי.

קידום ממומן באינסטגרם:

אינסטגרם נקנתה ע"י פייסבוק בשנת 2012 בסכום של מיליארד $. קצת הרבה בשביל יישומון לא?

אינסטגרם היא המקום שלכם לקהל הצעיר.
היא המקום שלכם אם העסק שלכם קשור לתחומים מרגשים ואופנתיים.

המקום שלכם ליצור באזז, לעלות מודעות למותג ולקבל לידים איכותיים (בנושאים מאוד ספציפיים).
אנו מקדמים דפי אינסטגרם עסקיים, ומפרסמים באינסטגרם בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק.

מכיוון שמדובר באותה מערכת פרסום, אין הבדל ביתרונות וחסרונות מפרסום בפייסבוק

פרסום ממומן במנוע חיפוש

פרסם למי שמחפש אותך

קידום ממומן בגוגל:
רשת החיפוש

גוגל נחשבת לפלטפורמת הפרסום היקרה מבין כולם.
כמות החיפושים היומית בגוגל עומדת על 3.5 מיליארד. 
אז מדוע כדאי לך לפרסם במנוע חיפוש? 

חשבו על כך, אתם תקועים עם פנצ'ר בדרך לחמותכם (ואין לכם גלגל רזרבי). הדבר הראשון שתעשו הוא תפתחו את  הכפפות ותוציאו את דפי זהב, תלכו לאות פ' והנה עוד רגע .. הו פנצ'ריה! – טוב הבנתם לאן אני חותר.
המשתמש הישראלי הממוצע עורך 15 חיפושים בגוגל ביום. בכל חיפוש שאנו עורכים אנו מגיעים עם שאלה ומקווים למצוא תשובה רלוונטית מתוך 20~ התוצאות שנקבל. הפרסום ברשת החיפוש מאפשר לך להציג פתרון עבור לקוח עם בעיה, שזה מהות העסק שלך בגדול.
לכן הפרסום בגוגל הוא היעיל ביותר עבור רוב העסקים (לשם פניות).

הפרסום עובד בצורת מכרז (כשהמקום הראשון מציע את ההצעה הגבוהה ביותר) וכל שאילתת חיפוש הינה מכרז בפני עצמה. כך ניתן לבחור את החיפושים הרלוונטיים ביותר עבורי ולתת הצעות מתאימות לחיפושים רווחיים.

יתרונות הפרסום בגוגל (רשת החיפוש):

  1. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם – לידים חמים
  2. מערכת פרסום מלאת אפשרויות – מיקוד לפי מגדר, שעות ועוד
  3. מעקב אחר פעולות הלקוחות בגוגל ומחוצה לה
  4. ניתן לפרסם מודעת התקשרות למובייל
  5. תוצאות מיידיות לטווח הקצר

חסרונות הפרסום בגוגל:

  1. עלות יקרה – בעיקר על מילות מפתח מסוימות
  2. יש צורך בדף נחיתה/אתר (מותאמים למובייל ונטענים מהר!) – יש לקחת בחשבון בחישוב העלויות

" גוגל אף פעם לא פרסמה את עצמה. הם כמו סוחרי-סמים; הם מוכרים את החומר, אבל חכמים מספיק כדי לא להשתמש בו בעצמם."

פול גרהם

חברת גוגל הינה בבעלות חברת האם אלפאבית. גוגל נוסדה בשנת 1998 ע"י לארי פייג' וסרגיי ברין ומטרתם: "לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם".

 

רשת המדיה

אלו הם הבאנרים המופיעים ברוב אתרי האינטרנט כיום, הפרסומות של גוגל באפליקציות ועוד.

רשת המדיה יכולה להוות כלי חיוני ביותר מכיוון שניתן להכין באנרים ויזואלים להצגה באתרי תוכן המתאימים לתוכן שלנו. 
למשל: אני חנות לבגדי ספורט, אוכל להכין באנר המספר על מבצע לבגדים ולפרסם באתרי תוכן הקשורים לספורט ולבריאות, בנוסף אוכל להגדיר קהל שביקר בעבר באתר שלי (שיווק חוזר) ולפרסם עבורו את המבצע החדש.

יתרונות הפרסום בגוגל (רשת המדיה):

  1. קמפיינים לתפוצה רחבה בעלות נמוכה יותר מרשת החיפוש.
  2. העלאת מודעות למותג ותפוצה רבה.
  3. מודעות ויזואלית מושכות עין.
  4. אפשרות לשיווק חוזר!

חסרונות הפרסום בגוגל (מדיה):

  1. הלקוח לא מגיע מעוניין במוצר ולכן יש לשכנע אותו להכנס
  2. אנשים לפעמים לוחצים בטעות על המודעה
  3. יש צורך בדף נחיתה/אתר (מותאמים למובייל ונטענים מהר!) – יש לקחת בחשבון בחישוב העלויות

" פרסום אינו תנועה פתאומית, או שורה של תנועות פתאומיות, אלא מאמץ ממושך."

ג'ון וונאמייקר

קידום ממומן בYouTube:

בשנת 2006 גוגל רכשה את יוטיוב בעבור 1.65$ מיליארד. בטענה שהם בעלי אותו חזון.
כיום יוטיוב הינו מנוע החיפוש השני בעולם. מעניין אחרי מי..

הפרסום ביוטיוב מתאים לכמה סוגי עסקים והינו בעיקר להעלות מודעות מותג. 

ניתן לפרסם בקטגוריות סרטונים מסוימות את התכנים שלכם ומערכת הצעת המחיר עובדת אותו דבר כמו גוגל ולמעשה הפרסום ביוטיוב מתבצע גם הוא דרך מערכת הפרסום Google Adwords.

פרסום ממומן בשירותי דרכים

שנה נתיב לעוברים ושבים

קידום ממומן WAZE:

אז גם וויז שייכת לגוגל החל משנת 2013 תמורת 966$ מיליון.

האפליקציה מונה כיום כ-80 מיליון משתמשים בעולם כשמתוכם 2.7 מיליון משתמשים בישראל.

מכיוון שהאפליקציה עובדת על מיקום המשתמש היא מסוגלת לפרסם לאנשים הנמצאים בקרבת העסק שלך בשעות מסוימות. 

ניתן לפרסם סיכה במפה , או מודעה שתופיע לנהג בזמן פקק או המתנה ברמזור אדום.

יתרונות הפרסום בוויז:

  1. פרסום מבוסס מיקום
  2. הנעה לפעולה באותו הרגע
  3. לא צריך שום נכס אינטרנטי, זקוקים רק למיקום פיזי.

חסרונות הפרסום בוויז:

  1. הנהג והנוסעים לא חיפשו את העסק שלך.

" גיניקולוג זכר הוא כמו מכונאי שאף פעם לא היה בעל מכונית."

אין קשר ל-WAZE , בודקים שאתם עדיין איתנו 😉

אפליקציית Easy

האפליקצייה הצומחת של ישראל

מאפשרת לך לפרסם את העסק שלך למגוון לקוחות פוטנציאלים הקרובים אלייך.
הפרסום מתאים למגוון רחב של עסקים והפניות איכותיות ביותר.

יתרונות הפרסום באיזי:

  1. פרסום ללקוחות בקרבת מקום
  2. קבלת כל המידע על בית העסק בדף – לא חייב אתר אינטרנט
  3. למפרסמים באפליקציה יש דף נטול מודעות
  4. סוד כמוס – נגלה לכם בשיחת טלפון.

פרסום בשלטי חוצות דיגיטליים:

בלחיצת כפתור ניתן כיום להופיע בצמתים המרכזיים של ישראל

בעלות לא גבוהה במיוחד ניתן להופיע במספר צמתים מרכזיים ביותר ברחבי תל אביב, כביש החוף, חיפה, קריות, נתניה,רמת גן, ראשון לציון ועוד.

הפרסום הינו סרטון של 10 שניות שרץ בסבב מודעות.

יש להכין סרטון וידאו על מנת להופיע בשלטי החוצות ( ניתן להופיע גם עם תמונה מעוצבת – אך פחות אפקטיבי)