חנות אינטרנט לחברת מוטוצ'יפ המחזיקה בשני סניפי דגל בירושלים ותל אביב ומעוניינת להגדיל את הפעילות גם לאתר אינטרנטי בפריסת משלוחים ארצית.
קל להתמצא באתר. בכל מוצר יש הפניות למוצרים משלימים להגדלת סל הקנייה. מוצרים עם מלאי גבוה נמצאים בפרונט כדי לגלגל מלאי בחנויות.
האתר צובר מידע והמידע מנותח על מנת להבין למה לקוחות נטשו את עגלת הקניות? מהם החסמים שמונעים מהלקוח באתר לרכוש? וטיפול מהיר בכל חסמי הקנייה.
בתוך מערכת הניהול של האתר הוקמה האפשרות לקופונים אישיים וקופוני מכירה מותאמים לפי תנאים. למשל: מבצעי קנה-קבל, קופון לפי לקוח ולפי היסטוריית רכישות ועוד.