Nest Diamonds – נסט יהלומים
חנות אינטרנטית קטלוגית למותג חדש בתחום התכשיטים. בניית החנות נועדה לשדר יוקרה בשילוב עם יהדות ומסורת ומטרתה היא להציג את המוצרים אך לייצר יותר התעניינות לרכישה טלפונית (מוצרים בשווי אלפי שקלים) מאשר רכישה באתר בדומה לחנות אינטרנט קלאסית.
האסטרטגיה בחנות תהיה השקעת מירב המאמצים בשיווק החנות ומציאת הקהלים המיטביים ולאחר מכן שיפור נוסף של תמונות האתר, מציאת משפיעני רשת שיתמכו ביצירת התכנים ושדרוג משמעותי של חוויית המשתמש באתר שתקרה בפיתוח האתר בשלב ב’.
מה עם מילה טובה מהלקוח?
העלאת הערך בקנייה
בכל רחבי החנות ישנם עזרים גרפיים שמכוונים את המבקרים באתר לרכישה. לדוגמה: עמוד המוצר מכיל כפתורי התקשרות התייעצות עם מוכר בחנות בטלפון או בוואטסאפ ויתרונות מרכזיים לקנייה. עמוד סל הקניות ממשיך להכיל בטחונות לרכישה מהחנות ומדיניות החזרים ברורה. אחריות למוצרים ועוד כדי לגרום ללקוח לקבל מענה על כל שאלותיו.
מהיר ומקצועי
אם יש למבקרים באתר שאלה, בקלות הם ימצאו עבורה תשובה. הניווט מהיר ונוח בתפריט העליון (שמעוצב בצורה איכותית לטלפון נייד).
מוכן לשיווק
אתר מוכן לשיווק הינו אתר שמחובר לכל כלי המדידה ויצירת הקהלים. ביום שבו אנו מתחילים בפעולות השיווק, נוכל לייצר את כל סוגי הקהלים ולמדוד את כל המתרחש באתר כדי להסיק מסקנות נכונות ולשם כך להגדיל את תקציבי השיווק ובהתאם להעלות את הכנסות האתר.