אדיר – מכסים ופתרונות בנירוסטה
הקמת עסק נישתי בתחום מכסים בנירוסטה לחדרי מכונות לבריכות.
אסטרטגיית השיווק שבחרנו עבור הלקוח לשלב הראשוני הינה לייצר לידים רבים ככל האפשר ולהניע את המכירות בעלויות הנמוכות עם דגש על שמירה על רווחיות או ברייק איבן. בשלב השני נעביר את התהליכים לאוטומציות, לסגירה הזמנות מהאתר ושאדיר יתעסק רק בהתקנות וכל פעולות השיווק והמכירה יבוצעו באתר בראש שקט.
מה עם מילה טובה מהלקוח?
אני מופתע כל הזמן לטובה ומהמקצועיות של הוספה לסל. הדברים שקופים ואני רואה את העבודה שנעשית. אחת לשבוע אנחנו מדברים ואני מרגיש בשליטה ובעניינים בפרסום של העסק שלי. המטרה היא WIN-WIN ויש הרגשה מאוד טובה של שיתוף פעולה. הוספה לסל לגמרי שותפים להצלחת העסק שלי ואני ממליץ!
ספר מותג ואיפיון נכון
גדילה עקבית עם הלקוח שמתחיל מ-0. בניית ספר מותג הכולל פלטת צבעים, פונט ולוגו. ובכך לאחר עבודת הבנייה נשאר לנו עבודת שיווק בלבד.
מוכוון ליצירת לידים
דפי האתר מציגים את השירותים בצורה ברורה שמתאימה עצמה לחיפושים בגוגל. תפקיד האתר לסנן לידים לא רלוונטים ולהפנות את הרלוונטים להמשך למכירה ולתיאום.
תוכנית שיווקית נכונה
בדגש על רווחיות נבנים הקמפיינים. אנו מבצעים טסטים לבדוק איזה קהלים מגיבים למודעות של הלקוח הכי טוב ועליהם מבצעים סקייל.